Pagan Federation International Pagan Federation International Forum Index Wiccan Rede Magazine

Begeleiding/contact gezocht

New topic   Reply to topic Pagan Federation International Forum Index => Dutch/Frisian language forum
 
Previous :: Next  
Author Message
Nicole Post number 21393 Posted: 21st October 2014     Subject: Begeleiding/contact gezocht
Ik zou heel graag in contact willen komen met mensen die mij verder kunnen en willen begeleiden op het pad van Wicca. Ik voel een sterke innerlijke drang me hier verder in te ontwikkelen, en merk dat de grenzen van de solitaire boekenwijsheid waartoe ik me tot nu toe nog heb beperkt, beginnen knellen.
Ik verlang ernaar aan gezamenlijke activiteiten/rituelen deel te nemen, en mijn ervaringen te kunnen delen. En ik verlang naar een goed voorbeeld dat me de weg kan helpen vinden.
Heeft iemand een idee of tip hoe ik hulp/begeleiding zou kunnen vinden (liefst in de omgeving van Utrecht)?
Bright Blessings! Nicole
Lothanna Post number 21506 Posted: 25th November 2014     Subject:
View user's profile
Hoi Nicole,

Als je in Utrecht woont, zou ik je aanraden het maandelijkse heksencafe eens te bezoeken! Hier kun je in contact komen met mensen die je eventueel verder kunnen helpen. Heksencafe's zijn heel laagdrempelig om je zoektocht te beginnen.

Mocht dat niet lukken, dan kan ik je eventueel ook wat tips geven (per pb) [Smile]

To be happy is a choice
Morgana Post number 21510 Posted: 26th November 2014     Subject:
View user's profile
Hi Lothanna,

Nicole heeft ons al gevonden [Smile]

Bright Blessings,
Morgana
Show:   
New topic    Reply to topic Pagan Federation International Forum Index => Dutch/Frisian language forum
Show YouTube films

All times are GMT + 1 hour
Overviews
  New posts :: Recent posts :: 24 hour digest :: Search

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

 

Admin

phpBB 2.0.23 © 2001-2008 phpBB group