Pagan Federation International Pagan Federation International Forum Index Wiccan Rede Magazine

Hälsning med Presentation

New topic   Reply to topic Pagan Federation International Forum Index => Scandinavian language forum

Previous :: Next  
Author Message
Ag Post number 15497 Posted: 28th February 2012     Subject: Hälsning med Presentation
Hej!

Jag ser att det inte varit mycket aktivitet på svenska forumet här i det senaste, men jag tänkte ändå presentera mig ordentligt här och så får vi se hur många som fortfarande finns i närheten.

Jag är multikreativ och utbildad till Datorgrafiker (3D-grafik, illustration, digitalt måleri, fotoretusch, mattepainting m.m.), och bor och jobbar för närvarande i Umeå, förutom datorgrafik håller jag även på med traditionellt måleri, skulptur och så har jag nyligen börjat sticka.
Jag är i roten en eklektiker, men om man ska försöka rama in min livsåskådning så kan man beskriva mig kanske som en eklektisk trollkvinna/hedning/pagan med ett ben och en arm utövandes häxkonst, fötter och tår i grundläggande principer som återfinns i diverse naturreligioner, medan en del av bakhuvudet låter sig inspireras av New Age och låter resten av mig stå till förfogande övar att vara vaken och öppen för att prova nya spännande tankar och idéer. Jag har på senare börjat göra mig bekant i kristallernas spännande värld och har också börjat intressera mig för Aromaterapi.

Jag hoppas att genom PFI få möjligheter att knyta nya kontakter.

Med Ljus och Välvilja
Agneta
Show:   
New topic    Reply to topic Pagan Federation International Forum Index => Scandinavian language forum
Show YouTube films

All times are GMT + 1 hour
Overviews
  New posts :: Recent posts :: 24 hour digest :: Search

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Admin

phpBB 2.0.23 © 2001-2008 phpBB group