Pagan Federation International Pagan Federation International Forum Index Wiccan Rede Magazine

Presentation

New topic   Reply to topic Pagan Federation International Forum Index => Scandinavian language forum

Previous :: Next  
Author Message
Inkara Post number 7834 Posted: 25th November 2009     Subject: Presentation
Halloj! Tnkte presentera mig p den svenska sidan av forumet ocks och passa p att tacka Skirner fr tipset annars hade det tagit tid att hitta hit. Tack!

Jag kallas fr Inkara och bor just nu i Eskilstuna. Jag r en 40 rig ung mamma som har haft andliga upplevelser sedan barnsben och blev invigd av min mormor, som hade gvan att se och frst saker, jag fick g i lra fr att frst och f traditionerna.
Vid 7 rs lder blev jag allvarligt hundbiten i hals och huvud och hll p att frlora livet och insg efter det att frmgan att kommunicera och frst djuren hade frndrats och blivit djupare. Mormor sa att jag hade ftt mrket (blivit utvald). Dr tog min resa fart och jag brjade kommunicera med djur och efterhand s lrde jag mig behrska healingen som gr underverk p gamla och sjuka bde djur och mnniskor.
Fr ngra r sedan s snurrade min tillvaro s fort att universum pkallade min uppmrksamhet p olika stt, mnga saker frndrades i famlijen och det kndes som om jag hamnat i ett ekorrhjul, men jag hade inte tid att stanna upp och lyssna just d, s d fick jag en skarp tillrttavisning och fibromyalgin kom smygande, livet fick sakta ner och tog en ny svng och jag fick massor av nya saker att lra, lra om och ta mig tid till.
Intresset fr universum, energierna, chakror och auror, stenar har blivit starkare, jag r fortfarande en skare efter att f mina pusselbitar p plats och lra mig mer. Fr mig r allt energier, bara olika vibrationer. Respekten fr naturen och traditionerna finns kvar men jag praktiserar till husbehov just nu.
Jag har har tagit mig an en och annan som har velat lra sig mer och hjlper ffe folk lite d och d nr ork och lust finns.
Jag r glad att jag har hittat hit och redan kommit i kontakt med himla rara mnniskor och det har man inte varit van vid, fr vidskepligheten r fortfarande stor p sina hll. Jag ser fram emot att f lra knna fler mnniskor, deras traditoner och livsskdning och f lra mig en hel del p vgen. Det var lite om mig.
Just nu vntar mig en kurs i reiki healing och jag r oerhrt nyfiken p vilken skillnad det r p olika healing energier.

Vl mtt // Inkara
Morgana Post number 7841 Posted: 25th November 2009     Subject:
View user's profile
HI Inkara,

Vlkommen ter till PFI Forum!

Green blessings,
Morgana [Sunshine]
Maria Post number 7990 Posted: 6th December 2009     Subject:
View user's profile
Hej Inkara!
Vlkommen hit som sagt.
Eskilstuna ligger ju inte s lngt bort ifrn Strngns.
Knner du till Indianbyn dr?
En helt underbar plats med trevliga folk som samlas och arbetar med hantverk eller lever nra naturen en viss tid om ret med det gemensamma intresset nordamerikanska indianer och vstern.
Sjlv s hller jag till i Uppsala och r inne p liknande spr som dig, synen att allt r energier r lite lika samma.
ven om jag mer arbetar med shamanska verktyg s kan jag ocks knna att alla vgar har sin kunskap.
Jag har nog lite svrt att inordna mig i ngon specifik inriktning utan lyssnar nog grna p det som knns rtt fr mig.
Och det skiftar, ofta!
Vl Mtt - Maria
Inkara Post number 8065 Posted: 10th December 2009     Subject:
Hej och tack Maria!
Ja jag knner till indianbyn i Strngns, brukar ka frbi dr rtt s ofta men har inte haft tillflle att g in.
Jag hller med dig om att alla vgar har sin kunskap och har svrt att direkt stanna i ett fack. S jag r jtte intresserad av din vg,
utveckla grna lite mer hur du jobbar. Jag brjade med wicca men den Indianska shaman traditionen har varit mycket intressant och jag dras mer och mer mot de nordiska och samiska traditionerna men har inte haft s mnga att prata med men vill utveckla och lra mig mer.
Vore roligt att kanske kunna sammanstrla ngon gng fram ver och prata mer. Jag har en dotter som bor straks ovanfr Uppsala, finns det ngra trffar eller annat dr omkring. Det r ju inte s lngt emellan [Smile]
Jag r novis nr det gller olika trffar och mots och liknande. P terseende.

Vl Mtt // Inkara
Show:   
New topic    Reply to topic Pagan Federation International Forum Index => Scandinavian language forum
Show YouTube films

All times are GMT + 1 hour
Overviews
  New posts :: Recent posts :: 24 hour digest :: Search

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Admin

phpBB 2.0.23 © 2001-2008 phpBB group