Pagan Federation International Pagan Federation International Forum Index Wiccan Rede Magazine

World peace and prayerday 21a juni

New topic   Reply to topic Pagan Federation International Forum Index => Scandinavian language forum

Previous :: Next  
Author Message
Maria Post number 5926 Posted: 13th June 2009     Subject: World peace and prayerday 21a juni
View user's profile
Bn i midsommar fr Jordens vlbefinnande i vr krisiga tid.

I nordamerika har Arvol Looking Horse, frste pipbrare fr Lakota, Dakota och Nakotanationen startat en rlig bn fr Moder Jord vid varje midsommartid.
Sedan 1996 har han rest runt och utfrt bneceremonier runt om hela vrlden p heliga platser, eller kraftplatser.
Sedan dess har fler folk brjat hedra sina platser vrlden ver med att ge en tackceremoni till Henne fr att ge kraft och helande.
Allt under parollen: All Nations, All Faiths, One Prayer!
Se http://www.wolakota.org/wppd.html fr mer information.

Jag vill uppmana alla hedningar hr att dela med sig av sin krlek och omtanke till vr stora underbara Mamma som behver vr omsorg och krlek idag.
Att tacka henne fr allt verfld som vi verkligen fr av henne dagligen och oupphrligen i evighet.

Hr vill jag delge en liten bn frn mig:
Tack underbara Moder fr allt du ger.
Dina gvor och din kraft ger mig nring att leva
Krleken frn dig r ppen och ondlig
Jag ger av mitt hjrta till dig
Kraft och helande till dig
Kram!
Show:   
New topic    Reply to topic Pagan Federation International Forum Index => Scandinavian language forum
Hide YouTube films

All times are GMT + 1 hour
Overviews
  New posts :: Recent posts :: 24 hour digest :: Search

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Admin

phpBB 2.0.23 © 2001-2008 phpBB group