Pagan Federation International Pagan Federation International Forum Index Wiccan Rede Magazine

Krachtplekken in de Lage Landen

New topic   Reply to topic Pagan Federation International Forum Index => Dutch/Frisian language forum
 
Previous :: Next  
Author Message
The Funambulist Post number 26508 Posted: 2nd September 2020     Subject: Krachtplekken in de Lage Landen
Als kind ervaarde ik reeds het bestaan van krachtplaatsen. Ik woonde toen in Leuven en mijn zwaar katholieke ouders gingen altijd naar de Sint-Jacobskerk. Toen deze in verval raakte en werd gerenoveerd, werden de erediensten op een andere, artificiële locatie gehouden, ergens in een zaal. Deze plaats had niets van energie in zich. Dat het niet per se christelijk moest zijn, was duidelijk, zo nam ik als kind vaak de fiets naar de Calvarieberg in Lubbeek om daar in de boomcirkel te zitten. Een heel mooie ervaring had ik in Carnac. Helaas mocht je niet tussen de menhirs lopen. Zelfs in mijn moeilijke periode, toen ik als agnost door het leven ging, kon ik genieten van op speciale locaties mij te herbronnen.

Kunnen jullie even vertellen wat er voor jullie zeer speciaal aanvoelt in jullie naaste omgeving? En vooral wat jullie daarbij voelen?
Show:   
New topic    Reply to topic Pagan Federation International Forum Index => Dutch/Frisian language forum
Show YouTube films

All times are GMT + 1 hour
Overviews
  New posts :: Recent posts :: 24 hour digest :: Search

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

 

Admin

phpBB 2.0.23 © 2001-2008 phpBB group