Pagan Federation International Pagan Federation International Forum Index Wiccan Rede Magazine

Hej

New topic   Reply to topic Pagan Federation International Forum Index => Scandinavian language forum

Previous :: Next  
Author Message
Skirner Post number 4055 Posted: 17th January 2009     Subject: Hej
View user's profile
Hej!

Jag har visserligen redan presenterat mig p annan plats p detta forum men jag gr det igen p svenska! Jag r solitr utvare av Wicca, jag bor i Skne. Mina intressen r frutom Wicca ocks rter (bde fr magi och helande) och folklore. Vill ni veta mer s skriv grna!

Skirner
Forestwalker Post number 4111 Posted: 20th January 2009     Subject: Re: Hej
View user's profile
Skirner wrote:
 Jag har visserligen redan presenterat mig p annan plats p detta forum men jag gr det igen p svenska! Jag r solitr utvare av Wicca, jag bor i Skne. Mina intressen r frutom Wicca ocks rter (bde fr magi och helande) och folklore. Vill ni veta mer s skriv grna!

Om du dill f kontakt med andra finns det moot i Gteborg och Lund som mts regelbundet.

Och sjlvklart: vlkommen!

Forestwalker
Skirner Post number 4113 Posted: 20th January 2009     Subject:
View user's profile
Hej och tack igen (och tack fr tipsen om moot, ska kolla upp tider och s) [Smile]
Skirner
Debo Post number 4125 Posted: 21st January 2009     Subject:
View user's profile
Velkommen

Jeg kommer hverken fra Sverige eller Danmark, men jeg har boet her i Danmark i 18 mnede.

Jeg hber at jeg kan snart til Sverige en dag... Jeg vil gerne mde andre hendninge fra PFI.

Ses/Skrives

Deb.

Hvis et egern kan gre det, s kan du ogs !
my music: http://www.myspace.com/askmypsychiatrist
Skirner Post number 4127 Posted: 22nd January 2009     Subject:
View user's profile
Hej Debo,

tack fr din vlkomsthlsning [Smile]

Skirner
Maria Post number 5223 Posted: 27th April 2009     Subject: Re: Hej
View user's profile
Skirner wrote:
 Hej!

Skirner

Hej Skirner och vlkommen!
Jag har presenterat mig under en annan flik men kanske kan gra en snabbis hr ocks:
Jag r solitr hxa med verktygen i det shamanska och en hel del i det nordiska, jag finns i Uppland.
Jag r nyfiken p vad du jobbar med i rtvg, jag har praktiserat lite sjlv i olika sammanhang, gr amuletter ibland och pysslar lite
med att lra mig mer om hantverket infusioner, omslag m.m.
Det r en hel vetenskap som jag har varit intresserad av i mnga r, och varje r tnker jag att nu, nu skall jag verkligen g in fr att samla och lra knna vxterna ordentligt denna vr...
och s blir det en kanske tv rter jag gr ngot med alls, fast det r klart, lite i taget gr kanske en gedigen kunskap... [Wink]
Denna vr kanske det r rtt tid att g in fr att lra sig lite mer...
Nu p vren r vl en bra tid fr rtsamling, men jag har fr mig att det r olika fr olika perioder av ret fr vad man skall anvnda rten till
i bde magiska och medicinska sammanhang.
bertta grna lite om hur du gr!
ha det gott - Maria
Show:   
New topic    Reply to topic Pagan Federation International Forum Index => Scandinavian language forum
Show YouTube films

All times are GMT + 1 hour
Overviews
  New posts :: Recent posts :: 24 hour digest :: Search

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Admin

phpBB 2.0.23 © 2001-2008 phpBB group