Pagan Federation International Pagan Federation International Forum Index Wiccan Rede Magazine

Crosspost; Boomwandeling/Treewalk

New topic   Reply to topic Pagan Federation International Forum Index => Events
 
Previous :: Next  
Author Message
Redmar Post number 28088 Posted: 20th January 2024     Subject: Crosspost; Boomwandeling/Treewalk
Original post/oorspronkelijk bericht hier;
https://forum.paganfederation.org/viewtopic.php?t=7889

Op zondag 11 februari organiseert de Tuatha dé Danann opnieuw een boomwandeling, dit keer gaan we op zoek naar de lijsterbes.
Zoals gewoonlijk is de deelname gratis.

We gaan in de buurt van Ekeren (België) wandelen!

Het plan is te gaan genieten van de natuur, elkaars gezelschap en diverse verhalen te horen over de “boom van de maan(d)”.
Onderweg hoor je anekdotes, legenden en mythes die met deze boom verbonden zijn. Dit doen we vanuit de Iers-Keltische cultuur.

Er wordt verteld waarom de boom met deze periode geassocieerd wordt en hoe je de energie kan gebruiken.
Ook wordt er verteld over verschillende kruiden en planten die er te vinden zijn en wat je daar mee kan doen.

We beginnen om 13:30 met wandelen. De wandeling zal 1 tot 1,5 uur duren.

Als er tijd is zullen we een kort meditatiemoment hebben waar we de energie van de boom gaan voelen en onze ervaringen hiermee kunnen delen.

Na afloop kan er nog nagepraat worden op eigen gelegenheid. Eten en drinken kunnen op eigen gelegenheid meegenomen worden.
Wil je deelnemen? Stuur dan een PB of mail me op info::at::tuathadedanann.be, dan weet ik wie ik kan verwachten.
Show:   
New topic    Reply to topic Pagan Federation International Forum Index => Events
Show YouTube films :: Event :: Begin 11-02-2024 at 13:30

All times are GMT + 1 hour
Overviews
  New posts :: Recent posts :: 24 hour digest :: Search

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

 

Admin

phpBB 2.0.23 © 2001-2008 phpBB group